Why dooeeeeeees it jizzzzz?!?!?

Okeeey nu är det så här är att viii kaanske inte höll det vi lovade om att skriva ett inlägg per dag. Men vi ska bättra oss!

Nu är det äntligen fredag igen, och inget går upp mot att det börjar snöa i oktober... Wtf? Oktober? Det är absurt! Det finns vissa teorier om varför det började snöa just idag.... Jo det är så här att Gud har suttit och wankat sedan snön frös bort i april ,tror jag att det var, och just idag så pallade han inte att hålla in hans s.k "jizz". Jag vet, det låter sjukt skumt, men ingen har bevisat att det är sant eller falskt, så vi kommer nog att hålla kvar i den teorin. Sååå ja, nu så har ni det... Ni har just gått runt och fått Guds "jizz" på er hela dagen, t.om gjort "jizzbollar" och kastat på varanda, och vissa tyckte om det... F1 med myz.

Kommentarer
Postat av: K L A R A

Grattis Elias o Emil! Ni är med i veckans blogg! :) Lycka till :)

2010-10-22 @ 21:46:20
URL: http://justklaramellquist.blogg.se/
Postat av: Din Mamma. Juste, DIN mamma!

kul att du snodde min snöteori elias! jag hade fan (c)opyrights påren

2010-10-23 @ 22:41:24
Postat av: Anonym

HAH! Jocke, det var verkligen inte du,,, det var jag som inledde hela teorin med att snö var typ guds jizz och sen så bygge vi upp på den...

2010-10-24 @ 17:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0