Lost in the pancake.

Aloooo, Eliaaaas här! Ännu en dag avklarad i denna sjuka värld vi lever i... Lärarna har langat fett med plugg, bara prov vartenda jävla vecka... lovely. Och det bästa av allt är att vi har ett prov imorgon och läraren i det ämnet har inte gett oss ett enda skit att plugga på... det är nice.

Just deeeeet... Jocke kallade mig för bög idag... Det fick mig att börja fundera på att om Jocke själv var bög, eller homosexuell, som är det lite mer finare ordet. Var det något han ville få fram med det? I sådana fall vad? Att han också är det och kan förstå hur jag känner? Eller vill ha ligga med mig, ni vet, nakenlekar? Detta är ett mysterium som jag ska fortsätta att klura vidare på... Nu äre plugg...

(OBS! Jag säger inte att jag är homosexuell, jag är lika straight som Sylvester Stallone i lädertights... ehh, bad example...)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej elias och emil :)

jag tycker eran blogg är väldigt bra!

jag har bara ett problem. ibland hinner jag inte läsa den. jag har bara 10 minuter åt dagen som jag kan sitta vid datorn, och vissa dagar så händer det fruktansvärda saker :(

mitt bajs brukar komma ut genom näsan när jag sitter vid datorn, det blir som en slags dragmagnet som drar ut bajset. läkarna vet inte än hur det kommer sig. men jag önskar verkligen att jag kan förtsätta läsa eran blogg! om inte annat så skulle det betyda världen att få träffa er på riktigt. vi kanske skulle kunna gå och äta en pizza :) om ni är intresserade så ring 0730467985!

ha det så bra. och jag önskar verkligen att jag kan fortsätta att läsa eran blogg! :)

2010-10-05 @ 22:00:42
Postat av: Elias

HAHAHAHA! FETT BRA NUMMER! sexigaste personen gott folk xD

2010-10-05 @ 23:11:23
Postat av: Jocke

Elias, vi kan träffas efter skolan idag så behöver du inte fundera mer på den saken sen ;)

2010-10-06 @ 12:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0