Neokubilär mekanism.

Okaaay... Märker att statistiken på denna UNDERBARA blogg har sjunkit... Borde man bry sig? Via en ny undersökning av forskare från Uppsalas universitet så har man kommit fram till att denna blogg, ja exakt , du läste rätt, DEN HÄR BLOGGEN, har lyckats minska på både Kissies och Gabbis, förlåt jag menar Blondinbellas blogg (Båda ser ut som cyklar, svårt att se skillnad). Detta har gjort dem väldigt upprörda och det skiter vi fullständigt i. För att provocera dem mer så kom jag och Emil på att vi borde skita i uppehållen (som om ni ens brydde er, eller ens läser den här bloggen) och mata på med massa inlägg vartenda jävla dag :)... fastän vi egentligen inte orkaaar. Och eftersom att jag har bättre saker för mig just nu så får ni nöja er meeed det här inläggeet... TJINGELING!!!!!


Kommentarer
Postat av: Skogsturen

Wow asså seriöst jag älskar den här bloggen. det är skitkul att läsa

2010-10-18 @ 19:48:18
Postat av: CORNELIA

diggar verkligen eran blogg ;D !

2010-10-18 @ 20:48:54
URL: http://ebbaochcornelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0