Som en spark på pungen.

Idaaaag så har vi haft skola i typ... en kort tid... eller inte... hur som helst, vi slutade 13:00 eller 12:50 för att vara exakt medans the gay fucks som har tyska och franska fick sluta 11:20.
Jag och Emil hade inget annat vettigt för oss så vi bestämde oss för att åka in till stan för att... ni vet.. något. Vi kände oss lite shoppingsugna så vi drog in på alla klädaffärer ute på Östermalm som vi kunde komma åt, fast varje gång så slutade med att vi gick ut ledsna från butiken eftersom att vi aldrig skulle kunna ha råd med något där...
FAAAAAST ÖVER TILL NÅGOT SOM BAH PISSEEEES MEEE AOOOOOUFF!

Jag och Emil lade märke till en reklamskylt för Pressbyrån där de stod att de hade mättande skit för allas behov, och då så var det en bild på en hand som antingen hade en Snickers™, godispåse, korvar och en fisk. "Fisk? Säljer Pressbyrån fisk?" frågade vi varandra. Så jag och Emil gick in på Pressbyrån och så frågade Emil ifall de sålde fisk... den blonda bruden som verkade helt pantad, (av någon anledning så påminde hon mig om Gabbi) ba: "Ehh va?".... "Säljer ni fisk?" frågade Emil igen. "Det står där ute att ni hade mättande skit för oss alla, och så var det en fisk på bilden" ... Då så kom någon asiat som jobbade där och ba: "Ehh, det är bara en reklam...".... Vad i helvete liksom? Ifall de gör reklam för något och så står de att de har fisk, så borde de fan i mig ha en jävla fisk att sälja där... Till alla er som jobbar på Pressbyrån... FY SKÄMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0