Snabbt inlägg

Hejsvejs! sitter här i skolan och bloggar. So provet börjar om 10 minuter så därför är vi lite nere. Idag så har det hänt riktigt mycket konstiga saker. T.ex stod det i datasalen högst upp ''I love you my dear! -någon i 9c 2010 22/09''.
Mycket konstigt... som om någon vill ha något sagt genom att skriva på väggen att dom gillar någon, inte vem eller vad utan det lämnar den personen som en gåta till oss eftersträvande att klura på.
Nu vill jag citera Gabriella; ''Jag är helt fantastiskt!'' ''Det här ser ut som typ en elefant''
Jag har sagt att jag skulle skriva lite sanningar om Ebba idag men jag kan inte avslöja mer än att... ''hon'' är en man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0