Amnesty international.

Varje gång jag kommer på en genialisk grej så glömmer jag alltid bort den så jävla snabbt. Idag kom jag t.ex på en jättesmart uppfinning, MEN innan jag hann typ.... skriva ner det så glömde jag bort det.
Aja... Den var iallafalll inte lika genialisk som min lyckosparksduschradio som är specialdesignad för att på morgonen när man duschar också dela ut en lyckospark RAKT i krysset... Det gör jävligt ont men vad gör man inte för lite tur? Utom det som en viss Elias brukar göra... Men ni vet hur det sägs att tillfredställa sig med en fiolstråke och eltejp ger tur..? Han kör på den stenhårt asså, han brukar inte kunna gå på 3 dagar men som sagt... Vad gör man inte för lite tur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0