Moln.

Ehhhm, eftersom att jag inget vettigt för mig så kan jag lika gärna skriva om moln.

Ett moln (Prokaryota nebulositus) är en levande encellig parasit och sjukdomsalstrande organism som kan bli upp till tusentals meter som lever i en miljö bland stora planeter.
Moln upptäcktes först av Neil Armstrong år 1969, med hjälp av Jimi Hendrixs nyuppfunna makroskop (ett LSD-baserad optiskt instrument som gör så att stora saker verkar väldigt, väldigt litet). Det blev snart uppenbart att jorden led  av en massiv infektion. Flera andra planeter i solsystemet har också visat sig vara lika infekterade med dessa gigantiska bakterier.
Det finns också olika sorters moln. Det finns:
Svampmoln (se bild): Dessa svampliknande moln bildas när man failar med att tillaga champinjonsås, vilket alla som arbetar i restaurangbranschen tackar för, eftersom att nederbörden från svampmoln är svampsås.
Mammatusmoln (se bild): Dessa moln ser ut som din farmors hängpattar och hänger oftast under tyngre moln.
Gasmoln: Dessa moln bildas när ens äckliga lillebror fiser vid matbordet. Dessa moln kan inte ses med blåtta ögat och kan vara riktigt farliga och orsaka kraftigt illamående.
Många människor tycker om att stirrar på moln, jag är själv av dem som finner detta jävligt coolt. Detta anses ofta som, enligt Samuel och Erik, "jävligt efterblivet" och bara i allmänhet en gay sak att göra. Det gjorde ont i själen.

                           
 Mammatusmoln
 
Svampmoln
                                     
Ahh just det, typ vi är med i någon bloggtävling(?) fast jag tror typ bara att det är försök att få fler besökare... aja, ehh rösta på oss på http://justklaramellquist.blogg.se/...


Kommentarer
Postat av: sophia

UPPDATERING would be najs :)

2010-10-31 @ 20:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0