Eat, shit & plugg

Heeej vänner... och ovänner... och Jocke.

Kom nyss hem från något ställe som har fått olika namn från olika personer. Vissa kallar det för helvetet, vissa kallar det för himlen, vissa, där jag t.ex är iblandad, känner också till den som "skolan", medans Emil gott folk, kallar det för ett sätt att umgås med människor, vilket är de enda tillfällena han har, då ingen någonsin har träffat Emil utanför skoltid. Detta har lett  till att Emil genomgår en djup depressionsperiod vilket gör att han skär sig själv på armleden så fort någon säger något taskigt till han... MEEEEN DET ÄR OVIKTIGT! :D Nu så sitter man på sitt rum och ba chillar galeeeeet, lyssnar på 60-tals musik... bra skit! (Y) Jonas Hassen Khemiri, som Emil nämnde förut, kom till Norrbergsskolan och snackade... han var soft.
Jag har också märkt att jag attraherar mer killar än vad jag attraherar tjejer, eller så har det blivit en ny epidemi på Söf, då alla killar börjar bli lite mer attraherade av personer av sitt egna kön... Vem vet?

Kramstatistik för idag:

Killar: 18

Tjejer: 0...


Kommentarer
Postat av: emil

har hört att man attraherar vad man attraheras av!...

2010-10-06 @ 17:46:36
Postat av: Jocke <3

varför skrev du "bra skit"? det är faktiskt fult tycker jag

2010-10-06 @ 19:10:52
Postat av: eliasoemil lover!

omg, ända sen ni startade bloggen har jag drogat den, läst varenda inlägg flera gånger om. fortsätt att blogga! Och det där om att Joakim är bög, det har jag också hört!

2010-10-06 @ 23:16:50
Postat av: ellen eriksson

HAHAHAH Tjejer: 0... jag dör x'D

2010-10-07 @ 16:55:10
Postat av: ellen eriksson

HAHAHAH Tjejer: 0... jag dör x'D

2010-10-07 @ 16:56:39
Postat av: Lillan

Keep it gooin!!! :)

2010-10-07 @ 17:07:54
URL: http://www.trashbylillan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0